21 apr. 2010

Mi-a luat carnetu

nie nie nie nie nieeeee nieeeeee
Că cică era sa calc un pieton care cică vroia să treacă și io nu l-am lăsat domne :))) Păi se poate?!
Da ăla săracu pusese picioru pe trecere când io tocmai treceam p-acolo. Na, ceeee să te faci cu ei?

34 de comentarii:

  1. Da era pe trecere sau nu? Eu l-as da in judecata :P

    RăspundețiȘtergere
  2. ce cacanari...si pietonu` ala, frate, cum n-avea el treaba in alta parte fix in momentu` ala...
    bya

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi prietene dacă nu ai vrut să vii la flashmob...

    RăspundețiȘtergere
  4. Măcar făceai şi tu ceva mai ieşit din comun... :) http://portalsm.ro/Satu-Mare/Extern/A-ramas-fara-permis-dupa-ce-a-condus-in-stare-de-ebrietate-o-masina-de-jucarie-_941.aspx

    RăspundețiȘtergere
  5. Trexel stringe acolo niste euroi in batistutza, si mergem la cumparaturi , sa cumparam un carnet nou noutz.

    RăspundețiȘtergere
  6. Io unu m-am bucurat. Macar asa sunt cu un pas inainte spre mersu pe jos , miscare....

    RăspundețiȘtergere
  7. nu, o luna da pe jumate din ea am dovada deci... n-am decat 2 saptamani de sport din pacate :)

    RăspundețiȘtergere
  8. mah io pe unde habitez trebuie doar sa ma apropii de trecere ca deja masinile se opresc....cand am facut si eu asemanator ...adica am oprit cand o baba se apropia de trecere......in satu mare...o intrat unu cu jipu in mine si tot el era ofticat...da lasa ca mersu cu bici e sanatos...io mai am carnet da tot cu bitza vin la lucru ...si culmea... imi place :)) hai noroc si numai bine !!

    RăspundețiȘtergere
  9. Io nici măcar nu mi-am mai înnoit permisul.Aşa o oftică am prins pe rutierii sătmăreni că mi-era frică să nu-l bat pe careva sau ,chiar mai rău, să-l omor cu maşina. "Puţă uscată" e unul din ei....
    Dar adevărul e că mulţi şoferi sătmăreni sunt nişte bădărani, care au luat permisul pe reţetă, pe puncte, la F.F., pe pălincă, şunci şi alte asemenea modalităţi alternative. Dacă mergeţi la Oradea sau Cluj sigur veţi sesiza diferenţe mari între localnici şi sătmăreni.
    Lasă Trex nu te mai necăji, de pe Miron Cozma până pe Avram Iancu faci numai vreo 40 de minute pe jos....

    RăspundețiȘtergere
  10. ma, adevarul e ca in alte tari europene pe unde am avut norocul sa ma perind, daca te vede ca te apropii de trecerea de pietoni se opreste fara discutie orice masina, indiferent de cai putere-cum e pe la noi (fara sa ma refer aici la trecerile semaforizate). deci pe undeva e de inteles treaba, dar trebuie sa fii mereu pe faza, si noi, romani fiind si tot timpul grabiti...:-s
    Bya

    RăspundețiȘtergere
  11. Nashpa bre, nu cred ca stii bine.
    Ai o luna de cand se termina cele doua saptamani pentru care ai dovada. Iti spun eu, ca sunt patit! Toata luna martie am avut sofer Din 1 pana in 30!
    Dovada am primit-o in 25, pentru 5 zile. Si de atunci incolo decurg cele 30 de zile. Eu nu am dat prioritate la un biciclist, ca oricum mergea mai incet ca mine...
    Asa ca poti sa faci sport chiar o luna!
    :-))

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca faci sport e un castig, cum s-ar zice!

    RăspundețiȘtergere
  13. ce dovada, care dovada, 45 de zile daca ai semnat procesul ala verbal. las ca-i bai, da nu-i nenorocire. eu am patit fix la fel ... nobody's perfect. besides, you meet more people as a pedestrian :) so it's the best thing that could happen to you, summer and all ...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Bia În Italia era să fiu "ras" de mai multe ori pe treceri de pietoni... Deh, fraţi de gintă ... :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Adrian, te-or fi vazut mai cu coarne, ce sa zic? :)) ai fost ghinionist:p
    btw, faceam referire la mai multe tari (vezi Germania, Austria, Olanda, Franta, Cehia, chiar si Slovacia si Polonia...), in care am sesizat bunul simt din trafic. Acuma Italia si Spania...eu le cam pun in rand cu Romanica noastra draga :))
    Bya

    RăspundețiȘtergere
  16. @Bia Ai perfectă dreptate... :) Dar situaţia evocată de Trex am păţit-o şi eu. Pe corso-ul evreiesc,două babe stăteau pe trotuar şi aşteptau să treacă coloana de maşini( era vineri, în jurul orei 14). La Casa Albă mă opresc băieţii de la Dinamo cum că nu aş fi dat prioritate pietonilor la trecerea pentru pietoni.Am stat o lună pe tuşă, dar şi-n ziua de azi îmi pare rău că nu am contestat. Aveam în maşină un şofer profesionist cu vechime care se oferise să mă ajute ca martor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Pai na, fiecare ce tine minte, aia zice :p
    nu pot sa zic ca in Italia n-am patit-o si eu, dar am uitat, pentru ca in restul tarilor n-am prea intalnit asta.
    Si apoi, mai stiti ceva? Lucurile rele le tinem minte si dupa 30 de ani :))
    bya

    RăspundețiȘtergere
  18. @Bia : ai dreptate in legatura cu civilizatia la volan in Europa
    @Trexel : vezi ca al2lea le zice bine cu permisu'
    @Adrian : cica exista un ordin pe care n-o sa-l confirme nimeni din militie , dar el exista : cel putin 10 amenzi zilnic de cascheta .

    RăspundețiȘtergere
  19. Vom urmări cu interes afacerea.. :) Unde ţi-au luat permisul?

    RăspundețiȘtergere
  20. Te straduiai sa nu cumva sa accidentezi vreo groapa?

    RăspundețiȘtergere
  21. nu , nu-i organu' care ti-a tras-o , ca l-am mai vazut si in alte parti , si nu-i politia nostra asa de virila .

    RăspundețiȘtergere
  22. Trec si-ale doua saptamani, pana atunci, vorba ta: putin sport nu strica! O duminica frumoasa in familie!

    RăspundețiȘtergere
  23. Majoritatea pietonilor se arunca pe trecerea de pietoni fara sa se uite macar in dreapta sau in stanga

    RăspundețiȘtergere
  24. @Anonim Cred că vrei să spui "majoritatea pietonilor sătmăreni"... Pe mulţi i-aş bate până mi-ar veni mie rău aşa-s de nesimţiţi...

    RăspundețiȘtergere
  25. Adrian, ce te face sa crezi ca la Tg Mures e altfel? sau la Sibiu? sau la Brasov? :) Same shit peste tot :p
    Bya

    RăspundețiȘtergere
  26. @Bia În ultimii ani am avut ocazia să călătoresc de multe ori la Oradea şi Cluj. Acolo am văzut că şoferii şi pietonii sunt mult mai civilizaţi decât sătmărenii.Or fi fost oraşe excepţie? Şi nu-s profan într-ale circulaţiei ,pentru că am permis de conducere de 24 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  27. Adrian, daca vorbim de intersectii semaforizate, in Ardeal si in vestul tarii se respecta trecerile de pietoni si culoarea verde a semaforului. In Cluj mai ales, unde sunt 4 benzi pe un sens de ex... ar fi aiurea sa treaca fiecare cand vrea :). E drept, in Oradea nu prea am umblat, de vreo 4-5 ori, deci nu am experimentat. Dar eu mai am o problema acuta cu masinile parcate chiar pe trecerea de pietoni, mai ales masinile mai mari. Eu nu vad pietonul de ele, ala sta bine mersi parcat aiurea, da` mie imi ia carnetu ca nu i-am dat prioritate...aiurea...
    Bya

    RăspundețiȘtergere
  28. @Bia Cum spunea prea ciuruitul cârmaci suntem rămaşi în urmă cu ceva ani... :)

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!