8 iul. 2008

Puncte, puncte

... cuscra

4 comentarii:

  1. hmmmm.....cuscre....
    :)
    si ce-mi poate face mie cineva, balacarita public fusai deja, sunt calita, in mod sigur in curand imuna, in mod normal as putea sa scap in afara de ii-urile in plus sau minus si cate un semnulet al exclamarii din cand in cand, asta daca nu as fii eu, sibilina zapacita...
    pfoai, da ce-mi place sa scriu cu : .... :)
    puncte, puncte zapacite, sibilinele-s zmintite... foaie verde de marar, sa speram ca nu-n zadar... floricica zori de colt, ce ma mai vanati cu toti.... care cu gramatica, altii cu polemica... in fine in fine, pe mai tarziu, plec nitel, ca sa reviu....
    tulai si punct .
    o seara plina de sensuri si profunzimi cuscre :)
    Sibilla ...
    P.S. ... ... ...

    RăspundețiȘtergere
  2. fusă (seara), da să dusă

    RăspundețiȘtergere
  3. se dusa... se dusa rapusa de zorile ce s-au revarsat peste ea...
    " au, au inima rea, iar incepe-a ma durea... "
    De la folclorul banatean mi se trage, cred... ce mai conteaza, important e ca fuse si se duse, alta zorile ne-aduse, .... tulvai Doamne mi se puse, pe cantat si zapacit, tare-s pacoste-n zmintit..
    In alta ordine de idei cuscre, nush daca mai am scapare, dar asta sunt, zapacita blogosferei, traiasca-mi neamul si .... neamul ;)
    Ziveli :)
    Sibilla
    P.S. stai numa sa-mi beu cafa, si vin si .... dincolo, cu-njuraturile :))

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!