9 iul. 2008

Loc de dat in cap

Ai o problema? cu cineva? despre ceva? cu mine?
n-o mai tine in tine. maine te vei trezi tot cu ea. poimaine la fel. iti vei aduce aminte de ea peste cativa ani. uneori iti va parea rau ca n-ai zis nimic. ai tacut ca un fraier.
de cele mai multe ori replicile ne vin mai tarziu, dupa ce momentul a trecut. injuram in gand, povestim la altii asa cum am fi vrut sa se intample. cu replicile care ne-au venit in cap ulterior. aparem in fata lor cu fruntea sus, tzapeni pe pozitie. si de fapt am fost niste cacaciosi la momentul faptei.
INJURA ACUM! poate pe moment ai crezut ca e mai bine sa taci. de cele mai multe ori insa consecintele sunt mult mai nasoale in timp. mai bine ii spui in fata. no more kissing ass.
da-ti drumu. ejaculeaza-ti nervu!
incepe sa exersezi pe mine. hai sa te vad ce sange ai in tine!
vrei un stimulent? ok.
Fuck you!

15 comentarii:

  1. o prietena avea o voraba " te f** in gura"..pana intr-o zi cand a dat peste unu si i-a zis " te rog...eu sunt un gentlemen , nu pot sa refuz o asa invitatie "...asa ca ai grija pe cine injuri..s-ar putea sa- i placa :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. de ejaculat n-am cum:)iar de avut o problema cu tine nu cred ca as avea cum:)ziceai ceva de fuck you?i'm available:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))o zi de miercuri fara sef iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. sangria, care prietena, aia din mijloc? :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.trilulilu.ro/1concord/fdbdb0911350c5

    RăspundețiȘtergere
  5. adi... ma pui pe ganduri :))

    RăspundețiȘtergere
  6. cuscra, cre ca ai gresit postu, aci era vorba de injuraturi :P

    RăspundețiȘtergere
  7. asta era si intentia:)sper ca nu te superi...de fapt stiu ca nu te superi:)

    RăspundețiȘtergere
  8. adi, sper ca nici tu nu te-ai suparat pt intrarea din blogroll :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci cuscre, ma enervasi, dar rau.... nici nu ai postat altceva, insisti pe ideea injuraturilor....dar nu-mi vine a te injura caci, sincer, nu am de ce, pot sa-i injur pe altii cucre ?
    Pe : Piturca, baselu, mai am o lista neagra dar tre s-o caut .. :))
    Pot sa zic sarbeste cuscre?
    hmmm?
    cuscra

    RăspundețiȘtergere
  10. apai zau cuscra si io ma gandeam sa-ti zic vo doua da... mai bine sa bem ceva inainte si porma vedem noi ce iese
    de postat altceva... cand dracu a mai si gandesc? stii ca noi muncim nu gandim :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mama ei de viata cuscre.... ma prinsasi tare necajita futui... na ca am comis-o :P

    RăspundețiȘtergere
  12. nu cea din mijloc...imi pare rau..ea are alte vorbe :))))

    RăspundețiȘtergere
  13. daca nu va injurati acuma mai tarziu o sa va para rau :))))

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!