15 feb. 2010

Pensii, boc si alte povestiri

Io vad treaba in felu urmator. In acceptiunea generala, dupa varsta pensionarii toata lumea ar trebui sa traiasca in comunism. Adica de s-ar putea, sa avem toti pensii egale, sa traiasca toti la fel de prost.
Cazul 1: unu care munceste de-i sar capacele sa tina o firma pe picioare, sa scoata profit ca sa-si asigure familia, sa poata plati salarii multumitoare angajatilor si mai mult, care plateste o suma X la buget pentru pensie
Cazul 2: unu care fute buha toata viata, cam saltimbanc de felu lui in toate aspectele vietii, care n-a avut curiozitatea sa dea pe la scoala, un terchea berchea ce plateste X/20 la bugetu de pensii

So, la pensie, sa nu existe diferente domne intre ei. Ca amandoi sunt oameni. Amandoi ar trebui s-o duca la fel de prost. Sa moara si capra vecinului. Ca daca traim intr-o tara de cacat, cu un nivel de viata impotent care nu se va mai scula veci, atunci musai trebuie incurajata si ideea asta ca nicicum nu se poate trai mai bine si ca orice ai face in viata ta o sa ramai tot in cacat numarandu-ti maruntii de paine.
Apai fratilor, pe cei care incurajeaza ideea asta, ii invit in asta sfanta zi de luni sa-mi performeze oaresice pe sub birou.
Am zis!

6 comentarii:

  1. eu, cred ca toata postarea ta a fost gandita pentru exceptionala fraza de final...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa vedem daca o sa raspunda boc invitatiei tale. oricum la cat ii, nu tre tare sa se aplece

    RăspundețiȘtergere
  4. Ela, nu, da-s la moda pensiile acu :)
    doi, nu cu boc am io treaba ci cu putorile din tara asta care freaca menta o viata intreaga si porma vor bani sa stea in pensie si sa si-o frece fericiti

    RăspundețiȘtergere
  5. Adrian SM15/2/10 20:51

    Da-mi place că sprijini arta, muzica în general şi cântatul la "fluier" în special... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) super tare postu ;) eticheta si mai si :D
    cand si-au luat ai mei o masina mai normala, adica alta decat dacia puscata de prin 93...vecinii ii dadeau tarcoale, o admirau, invidiosi. Dupa cateva zile aflu asta: "stii, icsulescu a zis, da creca asa, la misto numa, ia sa-i sparg eu un cauciuc! ce, el are masina tare si eu tot cu dacia rapciugoasa umblu? da` ce, eu n-am muncit in viata asta??"
    Vorba ta, cu capra vecinului...
    Bya

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!