24 dec. 2009

Sarbatori cu fericire!

Vaz ca si-a revenit si blogu, vorba cuiva, s-o fi spalat la blugi.
Va doresc numa bine iar cand va fi rau, sa fie numa o tzara de rau, cand va fi frig sa aveti haine groase, cand va ploua sa gasiti repede umbrela.
Pup la voi!
:( nu cu mult timp in urma am avut niste evenimente mai putin fericite, mai ales ca fu seara de craciun. l-am gasit pe rocky cu rotile in sus, abia mai misca, va dati seama ce fain e sa ai o urgenta de-asta in ajun.
noroc ca veterinaru sta la 100m de mine, l-am dus de urgenta, am ridicat omu de la masa, vo 5 injectii... sper sa fie ok, am stat mai mult langa el in seara asta. acum si-a revenit, ma recunoaste, sta in picioare... initial am crezut ca l-a otravit vreun vecin binevoitor dar se pare ca a avut o cadere de calciu si o criza pe fondu asta. mai putin probabila e varianta a 2a cu un accident vascular. vom vedea.

13 comentarii:

  1. Pretene Trexerl te saluta UNGURU..Pretene Trexel ,,Sarbatori fericite ``,,Craciun fericit `` iti ureaza UNGURU.Pretene Trexel de stiam ca esti in Lotus la film la ,,AVATAR`` te cautam si te fugaream prin tot Lotusu pina te oboseam, si apoi erai sclavul lui UNGURU :)))))))).Pretene Trexel Pretene Trexel te saluta UNGURU.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur, iti aduce Mosu alti blugi!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ia uite-l pe chiaburul şi esploatatoru de UNGURU... :)
    Crăciun fericit şi din partea mea domnu TreXel!
    La fel şi ţie prietene UNGURU Kellemes Karácsonyi ünnepeket!

    RăspundețiȘtergere
  4. un craciun ca toate celelate... doar atat... ca e primul in care iti pot ura... SARBATORI FERICITE! tie si minunii tale Luana...

    RăspundețiȘtergere
  5. Va urez, tie si familiei tale, multa sanatate, fericire si MULT NOROC in viitor! CRACIUN FERICIT ! Sper ca aceasta sarbatoare sa va aduca numai fericire in casa si familiei

    RăspundețiȘtergere
  6. Pretene Trexel te saluta UNGURU.Pretene Trexel sunt invidios pe tine ca ai vizionat filmul ,,AVATAR``si eu unu UNGURU nu l-am vizionat,si ultima data cind am fost la cinema la Lotus a fost in septembrie la ,,CHE argentinianul``noah lasa ca piratam noi ,,AVATARU`` si o sa-l vedem acasa pe dvd.@Adrian SM si Trexel io unu UNGURU sunt ,,sarac si cinstit``asa ca si ,,bunicutza ``mea cea rosie ,da numa Unguroaia este,,chiabura si exploatatoare``:)))))) Pretene Trexel te saluta UNGURU.

    RăspundețiȘtergere
  7. Craciunul e credinta, Craciunul e Speranta, Craciunul e puterea de a darui si de a primi dragoste! Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  8. ETC!!!, la urări
    îmbrăţişări şi gînduri dragi OM DRAG!
    pup LULU!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Blogu tău e cam decolorat...

    RăspundețiȘtergere
  10. No bine, nu mai e decolorat... :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarbatori fericite alaturi de intreaga familie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sarbeutori fericite. Craciun fericit, si nu uitati : consumul exagerat de voie buna dauneaza grav tristetii.
    Doru Sirb

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!