3 feb. 2009

Cronicile curului, 3 sau cat o fi

Azi de exemplu am ramas in pana de timp si...domne n-am timp sa ma las de fumat. Fugi incolo fugi incoace am uitat ca ma lasam de fumat si in loc sa ajung la un pai m-am trezit cu ea (tigara) in gura far sa-mi dau seama.
Io totusi zic ca a fost eroare, o ultima zvacnire sinusoidala, o basina pe patu de morga, faptu ca in loc sa trag doar una cat era programat am tras 3.
Maine sunt mai mult pe drumuri interjudetene, insotit, asa ca o sa am mai mult timp sa reflect si sa-mi para rau asa ca ma avant in cutezanta de a afirma ca voi fuma 1 (una) bucata tigareta cu filtru, in trageri mici si stinsa cand abia va trece de jumate.
Daca reusesc sau nu o sa aflati maine seara cand in cazul unui rezultat negativ imi anunt de pe'acuma sinuciderea prin sugrumarea celui mai mic membru, online, live si in direct, atunci.

3 comentarii:

  1. Sper sa te lasi de fumat daca asta doresti.E si asta un pas,reduci numarul de tigari.
    Eu n-am nici bani,nici sanatate si fumatul imi scurteaza viata.
    dar de cand am crezut ca dau coltul,mai al naibii fumez.Is turbata daca n-am tigari si cafea.
    MMedicamente,tigari,cafea,sedentarism...ce viata minunata am! :(

    RăspundețiȘtergere
  2. La fumatori se instaleaza un automatism: fara sa constientizezi, ascoti tigara din pachet, o aprinzi si... tragi! Tata, mult timp cat se lasase de fumat, umbla numai cu un bat de chibrit sau o scobitoare in gura. Eu, copil, radeam dar acuma-l inteleg!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai, ma, lasa-ma in pace, ca nu te lasi tu de fumat, cum nu ma las eu de scris.

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!