28 oct. 2008

Teichet'izi



Mi se pare mie sau toata lumea e cu curu'n sus zilele astea? Ba mai mult pe la horoscoape cica punctu culminant e prin 3 noiembrie. Nu ca as pune io botu la horoscop da se pare ca ie rost de cearta peste tot.
Io unu ma cert, frate. Da urat. Si cu cine trebe si cu cine nu. A dat strechea-n capu meu. Hai dreacu sa ne calmam!

P.S. I f'kin love this song!!! de cand aveam vo 10 ani si-l ascultam pe un casetofon mic si negru si amarat, de pe o caseta rosie la fel de amarata :)

27 de comentarii:

  1. Te rog, sa ne certam. Nu m-am mai certat cu nimeni de vreo doua saptamani. Duc dorul.

    RăspundețiȘtergere
  2. io una-s calma,prea calma...si nu stiu sa ma cert.cu tine nu m-as certa nici daca mi-ai face sau nu mi-ai face.cred ca-i din cauza maieului,sau a sprancenelor...nush

    RăspundețiȘtergere
  3. O zic pas. La mine nu ai nicio sansa la cearta. Cauta in alta parte. Mie imi merge minunat. Nu-s toata lumea :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Io zic pas - vroiam sa scriu :P

    RăspundețiȘtergere
  5. buoi,io chiar m-am trezit cu curu la lume azi,bine ca nu-l am mare...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Oana, pai sa-ti fie rusine, cu ce ai trimis cartea aia? Serviciul de curierat "Melcu rapid"? Nici nu-mi mai trebe! Poti sa ti-o bagi undeva!

    RăspundețiȘtergere
  7. Claudia, pacat, imi plac femeile cu curu mare :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Crina, asa-i cu asa-zisii astia pretini, cand lor le e bine si tie nu... te trimit in alta parte. M-am lamurit!

    RăspundețiȘtergere
  9. ma duc sa-mi bag vreo 2kile de silicon,colagen si botox,fac un leciou din el de o sa te dea pa spate :):)

    RăspundețiȘtergere
  10. treaba ta, daca ma da pe spate nu mai sunt bun de nimic :))

    RăspundețiȘtergere
  11. ioi,omule bun,cum vorbesti cu fata,unde sa-si bage cartea,in sertar?

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu m-am trezit cu curu`-n sus,dar nu-s in apele mele de un timp.
    Bine ca ai scris de horoscoape ca mi-am amintit ca si saptamana asta am uitat s-o ascult pe Urania.(bine ca am uitat ca ultimele dati nu zicea prea bine despre mine,adica Varsator).
    Nu am chef de cearta,evit cearta,doar cu barbatu ma mai cert,de fapt el se cearta cu mine ca io ma abtin.
    Sper ca-ti trece chefu de cearta.
    Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  13. mai pt mine e sf de luna,trebuie incheiate contracte alealea,nu pot sa zic ca is cu curu'n sus da e putina agitatie la nivel neuronal.
    in schimb poza e geniala, cat ti-a luat pana ti-a iesit? :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Fantastic!
    Am ajuns pe blogul tau intamplator si citesc de atunci. (din gazeta, la Crina si apoi la tine)
    Azi, nu demult, ai aparut in fata mea in carne si oase. Nu stiu daca m-am fastacit insa am incercat sa-mi fac meseria ca si cu oricare alt client. Mi-ai zambit, ai glumit cu mine, am ramas inmarmurita cat poti fi de deschis, asa cum de altfel esti si aici. Probabil asa faci cu toata lumea. Ai un stil minunat de a iesi in evidenta. Oamenii sunt de obicei posomorati, stresati, rautaciosi. Tu esti altfel. Mi-ai placut mult.
    Nu ma asteptam sa scriu vreodata aici, de fapt nu am scris pe nici un blog pana acum. Insa n-am putut sa ma abtin pentru ca impactul a fost prea mare. Pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  15. foarte tare anonime.that's a fuckin' sign..mai ales daca esti fata :))
    trexel pretene am venit sa las un comentariu..ho ca asta ii plagiat deja :) esti V de la vedeta ce mai.
    oricum e interesanta intamplare

    RăspundețiȘtergere
  16. na puii mei, cu Oana nu ma mai pot certa ca a sosit cartea... cartile

    pai acu un sa si-o mai bage ca a bagat-o in posta la mine :)

    radu, ce dracu e genial? tu nu vezi ce ciumet e ala din poza?

    anonim, nu comentez ca s-ar putea sa sterg commentu asta

    RăspundețiȘtergere
  17. pai daca numai cu tipete si injuraturi reusim sa ne rezolvam treburile...ce sa facem...???

    RăspundețiȘtergere
  18. Fraten Trexel, cu mine chiar n-ai nici o sansa sa te certi, pen' ca io-s oltean bland, da' bland pan' la comanda "ho".Si-apoi cum sa ma cert cu cineva pe care-l admir si pe care doresc sa-i cer permisiunea de a-l adauga in blogroll-ul meu?

    RăspundețiȘtergere
  19. sangria, din pacate, acuma depinde de prostia celor in cauza

    nea costache, nu-s nici io mare certaret da nush ce-am avut zilele astea. si acuma, cand sa zic ca m-am calmat, iaca ma enerva un anonim. mata ai fost la mine in blogroll o vreme buna, apoi un timp n-ai mai postat nimic si am scos. e bucuria mea daca ma consideri demn de blogroll, nu e cazu de permisiuni.

    si sa revin la anonim. sincer intai m-am simtit bine, e normal. porma m-am simtit prost. si mi se pare o chestie nedemna sa faci niste afirmatii din postura de anonim. e nedemna chiar postura in sine. si nu vreau sa am de-a face cu oameni carora le e frica. atat de frica incat stau asa intr-o umbra de unde arunca cu tot felu. oameni nehotarati pe care si sa vreau nu-i pot considera prieteni. daca nu-ti poti asuma propria persoana... inseamna ca ai cam trait degeaba.
    nu stiu cine e anonimu da chiar am renuntat sa ma mai gandesc.

    RăspundețiȘtergere
  20. Zilele astea am avut o poziţie firească a curului, dar sper să recuperez...

    RăspundețiȘtergere
  21. important e sa se miste, nu conteaza in ce pozitie

    RăspundețiȘtergere
  22. să moară ... ă,mă-sa ...
    ce îi aia ceartă ?
    îi ceva de votat,îi obscen,ori batem cîmpii cu graţie întrebînd ?
    or băgat unii ANIMAL X mmmmmmmmmm

    RăspundețiȘtergere
  23. piesa e betoana rau,intru sa o ascult :)
    radu

    RăspundețiȘtergere
  24. azi se tot holbau la mine o pereche de irisi gri si ma gandeam ca o fi ceva in neregula cu partea mea dorsala.care ,puii mei,ai pozitia fireasca(citez din Vania)?

    RăspundețiȘtergere
  25. Oh, eu totusi, cu cine ma cert?

    RăspundețiȘtergere
  26. Oana, cu mine, evident :) alege tu subiectu... da mai bine raspunde-mi pe mess ca em ceva de vorbit

    claudia, sa intelegem ca e vorba de cur? :) o fi misto?

    radu, misto frate, la mine urla in masina cam...non stop

    cella, cearta e aia care se termina cu sex de impacare

    RăspundețiȘtergere
  27. DAAAAAAAAAAAAA ????????????????????
    ATUNCI BINE , SA-I DEA VIATA SEX CU TOTI AIA DE TE CERTI !!!!
    PUNCT !!!!

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!