24 sept. 2008

"... a tot scris, chiar şi tâmpenii..." ?

Ooooo, da!
Fuck diacritica. chiar si litera mare. eu nu "Noi vorbim româneşte".
si ce daca tampenii? ce, ma hranesc cu normalul, eticul sau cu moralul care nu-s tampenii? la ce m'ajuta exprimarea elevata? la ce ma ajuta aici? ma prefer eu.
tampenii? cat de tampit sunt sa le emit? chiar asta aflu si io. prefer sa aflu decat sa ma ascund in spatele unor conveniente de cacat. macar aici. si ca sa faci asta uneori ai nevoie sa gandesti ca:
"In the begining
God made the sea
But on the seventh day
He made me"
si mi-ar place sa faca si altii lucru asta pt ca e al dracu de self-misto. uite asa am descoperit o definitie pt blogu asta, e locu unde ma iubesc cel mai tare. mi-as si pune-o cu mine.
e tare melodia asta... da a trebuit s-o ascult de mai multe ori ca sa ii prind gustu
citatu din titlu. e de prin zona

5 comentarii:

  1. aici te iubesti tu cel mai tare ?? :))) n-am rezistat sa ascult pana la final melodia...sorryy...nu-i genul meu ...

    RăspundețiȘtergere
  2. o yeahhh getin' jigy with it
    piesa e..destul de..si ce daca tampenii?

    RăspundețiȘtergere
  3. lool :)))) sangria nici nu ma asteptam sa rezisti pana la final

    corect, si ce daca?

    RăspundețiȘtergere
  4. De cand sunt aici am ajuns sa ascult si a doua melodie.Mie-mi place muzica de la tine.
    Eu inca nu scriu cu diacritice,trebuie sa vad unde gasesc un program si sa vad daca ma descurc cu instalatul lui.Am gasit ceva,dar era cam complicat si n-am avut chef sa ma complic.
    Si zici ca-ti vine sa te iubesti?
    Hai ca mi-a placut chestia asta!Trexel,in bloagele noastre personale si proprii putem face ce vrem! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu fuck ce fuck şi tot cu diacritice scriu...

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!