12 iul. 2008

Anti blog

Poti sa-mi spui si mie ce cauti aici? Io macar sunt la servici lucru de bolunzăsc şi iacă am mai luat o pauză. Da tu? Daca n-ai nici o treaba du-te frate afara. Misca-ti hoitu de la calculator tu-i gura mamii lui dă socotitoare. Meri la pădure, plimbă-te, stai la aer, fă o baie undeva. Da, tu! Ce te uiti asa? Stai si clocesti pe scaunu ala si imi citesti mie aberatiile de parca n-ai avea altceva mai bun de facut.
Iesi afaraaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Sa te mai prinda soarele ca ai albit dracu de tot si ti s-a latit curu pe scaun. Fa o tzâr de miscare! Las ca ne vedem mai pe seara, la noapte daca n-ai unde iesi in oras. Da acu ia o gura de sanatate.
pliz

9 comentarii:

  1. Pai da cuscre, dar cu mine cum ramane, ca eu cu drag m-as teleporta in munti, macar o saptamana, dar nah, inca doua zile de tintuire mama lor de perfuzii, iaca va bantui pe voi, doar n-o sa ies in balcon sa ma vada vecinii palida si najpa, am si eu demnitate la naiba :))
    Ce afurisit esti azi, la dilii visatori si amarati de multe cele ca pasnica ta cuscra nu-ti fu gandul, egoistule si nesuferitule... hai, meri la soare si-n aer liber, numai rogu-te, bea o pivo si pentru mine si zambeste unui copac in locul meu, ma revansez of course, ti-oi face niste descantece de spor si sanatate-n toate :)
    zdravo, zdravo si go, go, goooo
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  2. cuscruţă dragă, sa-ţ curgă perfuzia uşor (ştim noi că-i cu ţuică)
    pup la tine să te faci bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Cuscre, cuscre.... :))
    Da nu ma fac io bine, hm... ?
    Apoi las ca te dovedesc eu la nunta copiilor, sa vedem cum iti sade sub masa dupa slibovita, ca deh, ja sam krealica, numai pe mese :))
    Duminica frumoasa si pupici nurorii mele dragalase, cu tine nu vorbesc cateva ore, ma fac rea si afurisita, sunt sarb ce naiba :))
    Ziveli cuscre !
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  4. futu-i,iar e luni:P

    RăspundețiȘtergere
  5. cc, dupa ce duminica 13 am avut...poa sa fie si lunea lunilor ca nu mai conteaza, mai rau nu poa sa fie
    azi n-am timp (de asemenea) sa postez ceva, nici nu-mi sta capu, maine am o licitatie monstruoasa asa ca...sper diseara sa mai pot tine ochii deschisi
    v-am pupat... diferit :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-i bai cuscre :)
    Spor si bafta !!!
    O saptamana bogata in zambete si realizari iti doresc :)
    cuscra

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!