26 iun. 2008

Dear god

if u exist
as vrea sa-mi explici si mie asa, cand ai tu timp, in complicata-ti ocupatie de a avea grija de noi toti... ce-ai frate cu lumea asta? ca stau majoritatea cu gandu la coada la usa matale mai ceva ca la tanti elvira din colt cand baga dimineata lapte. si tu numa nu deschizi la nimeni, nush ce tot faci da mai gata cu inventaru ala ca de cateva mii de ani tot lucri la el. sau ti-a venit garda? te ia la bani marunti ( o laie marunti)? verifica registru de casa la biserici? termopanele de la popi?
io cre ca tu mergi pe ideea multi da prosti. si d-aia nu-i bagi in seama deloc pe niciunu. si ma mir cum naiba fix aia mai napastuiti stau cu credinta mereu in erectie. adica tu le dai in freza de nu mai poti da ei dau inapoi cu sarumana si haleluia de parca i-ai miluit toata viata.
niciodata n-am inteles cum e cu faza aia "miluieste-ne pe noi". da ce-am facut frate sa ne miluiesti? zici ca ne nastem gata buni de miluit. om fi batut-o pe mama pe interior da nu ne mai aducem aminte? musai s-o-ntreb sa ma dumiresc.
hai te-am lasat, pa, oricum vorbesc singur, tu te invarti prin sfere-nalte si ti se rupe.
frate... sincer... si mie. si dac-o fi...ne vedem dupa, stam la o bere. asta daca nu te reconsideri pana atunci si te hotarasti sa mai dai si tu socoteala nu numa noi.
only be a man!

10 comentarii:

  1. Mai da ce profund a devenit Trexel. A dracului, vrea sa bea chiar si bere cu God. Nu vezi ca nici nu vrea sa te asculte? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriu, again, la principiul enuntat. Si io mai vorbesc asa cateodata cu el.(sau cu ea?)

    RăspundețiȘtergere
  3. na si ce n-am voie sa ma filozofez? de parca asculta pe cineva. sau... are cine sa asculte?
    Darius, deci si tu vb singur cateodata? :) se mai intampla, cu varsta :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Naspa domle chestiile astea care vin cu varsta. La ce tre sa ma mai astept?

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca e naspa daca e adevarata povestea asta cu viata de dupa...daca il superi si te transforma in ...hmmm.... ?? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. sa zicem......eunuc ?? :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. eunuc eu nu cant?

    RăspundețiȘtergere
  8. Va sa zica, Vania poate sa confirme, cineva care are non stop treburi very serioase cu initiatii si iluminatii, m-a numit pe mine, " pioasa Sibilla ", io, saracu de mine, mai bag cate-o pivo, doua trei...nah, mai mult nu pot, numa tariu... Doamne , Doamne zice ca ma iarta, ma site de suflet bun, mai grav e cand ma nervozez de nervi nervosi si mai scap eu cu blandete de sarb " pasnic " cate un " futui ", restul nu zic, deci...io umila si neinsemnata de mine.... ma incarc sau ma descarc emotional, hmmm?
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  9. @sangria
    pai eunucii nu apar decat unde-s multe si frumoase. asa ca nu-i nimic, la optimismu meu debordant sigur imi va creste la loc mai fumos unde-a fost retezat.
    @sibilla
    a crede e asa de relativca mi se face lene
    @darius
    daca te astepti la ceva sigur vine, stii tu, legea atractiei

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!