29 iun. 2010

Postare de scuze dar si de drag

So, oameni buni, in aceasta postare vreau sa urez La multi ani! tuturor gemenilor pe care anu asta i-am uitat sau daca nu i-am uitat i-am neglijat cu maxima aroganta dar sper sa ma creada totusi ca n-am facut-o din nepasare ci pur si simplu n-am avut timp sa-mi aduc aminte sau sa ma gandesc la ei. Recunosc ca am uitat de anul trecut cine/cand, ar fi trebuit sa ma uit prin arhivele fiecaruia si sa vad cand le e ziua. Pentru ca suntem multi gemeni p'aici, probabil ne-am adunat pe niste criterii si pe niste hai sa le zic slabiciuni comune.
N-am incetat sa-mi fie drag de voi dar v-am sacrificat in favoarea celeilalte pasiuni, ziaru care imi manca zilele dar mai ales noptile, chestie de care, daca m-am apucat, vreau sa ma tin, desi au fost deja momente cand era gata gata sa-l las dracu. Mai ales ca fiind si voi gemeni stiti cum sunt, ma plictisesc repede de ceva. La noi ideea e importanta, viziunea...cu aplicarea stam mai greu cand vine vorba sa ducem la capat o treaba. Tocmai din acest motiv am vrut sa-mi demonstrez in primul rand mie ca pot face o treaba daca vreau, in rest fiind un plutas prin viata, fara radacini.
Iertati daca puteti!

13 comentarii:

  1. esti iertat. (primesc cadoul si prin posta. :))) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am iertat că mi-eşti simpatic... :)
    Sper să mai apuci zodia fecioarelor...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu ce am facut, dar nu mi se vede comentariul.
    Asa ca repet:

    1. Iti face bine sa vorbesti cu mine. Fa-o mai des! :-)
    2. Te iert, ca si eu sunt la fel.
    3. Intrebare pentru gemeni: toti suferim de aceeasi boala? Nu tinem minte zilele de nastere, casatorie...etc.?

    Daca m-am repetat, sterge unul din comentarii... care vrei tu.

    RăspundețiȘtergere
  4. hahahaha
    chiar ca am facut ceva! Acum se vede de doua ori ultimul comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Trexule,io n-am fost suparat niciodata pe tine:)
    al2lea: io, ca sa nu uit aniversarile,le scriu in agenda la data respectiva. Tot geaman:)

    RăspundețiȘtergere
  6. al2lea, mai scrii te rog o data ca nu am inteles :D
    tacsu, deh, cine are agenda... :P
    Adi, si io sper sa mai apuc :)
    ela, n-am adresa, o poti lasa aici :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Adaugati functionalitate deosebita site-ului dumneavoastra prin posibilitatea de traducere a fiecarei pagini in peste 30 de limbi de circulatie internationala. Foarte simplu si eficient, prin inserarea unui mic cod pe care il puteti gasi la adresa http://www.anunturiromania.info/traducere/ veti oferi fiecarui vizitator posibilitatea traducerii instantanee a oricarei pagini, intr-una din cele 35 de limbi de circulatie internationala. Acest cod este special conceput pentru site-urile romanesti si selecteaza implicit limba romana ca limba in care este scris textul original. La aceiasi adresa puteti gasi si un exemplu de functionare al codului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ai dat o bere de ziua mea:))

    RăspundețiȘtergere
  9. ahh.. si tot veni vorba de iertare...cel de sus sa te ierte :))
    Asa am zis eu catre un "militian" cand o vrut sa imi dea amenda, ca sa ma ierte. O zis ca cel de sus iarta sau la biserica! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Trexel te saluta UN GURU.Trexel nici lui UN GURU nu ai dat o bere care era datorie ai mai scris ,,dau o cafea `` noah o bere mare datorie nu se cumpara cu o cafea mica ``:))=)).Trexel te-am iertat eu UN GURU,dar nu te uit ase numa fara dusmanie fara pretenie numa adevarul spus in fata:)=)).Trexel fara suparare asta este situatia numa adevarul si dreptatea,fara minciuni si baliverne.Trexel dar cum stai cu scriiturile?vei fi ?sau nu vei fi scriitor ?scrie cartea aceea sa o cumparam cu autograf din librarii :))=)).Trexel te saluta UN GURU.

    RăspundețiȘtergere
  11. Trex,
    Nu mai vreau... ca ma dor degetele.

    tac'su
    pai nu ajuta
    uit apoi unde am pus agenda...
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. ma, va dau un pont. luati-va un calendar de perete si pune-ti-l langa WC. Acolo fiecare merge cel putin o data pe zi, si de plictiseala...te mai uiti si pe pereti. Na, ca am zis-o zi p-asta. Atunci nu mai aveti scuze ca ati uitat :).
    Si aprpopo, pentru cei care sunt de prin alte zodii, cam ce le transmiti, sa te iertam pt absentele tale (motivate de altfel:P)?
    Bya

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!