20 mar. 2010

No Jagermeister - inacceptabil!

Tin sa va anunt pe aceasta cale ca am ramas fara bautura mea favorita. Nu ca as fi io vun bautor fruntas da se intampla poate o data pe luna, dupa ce se da stingerea, sa-mi pun asa de-un deget intr-un pahar mititel si sa ies in curte sa-l savurez, ca sa-mi fie somnu mai dulce.
Raftu din camara geme de sticle de whisky si alte dracii, sunt vreo 800 l de palinca in crama si alte nu mai stiu cate de vin. Da daca mie numa Jagermeisteru imi place, ce sa fac?
Deci dragi prieteni, stiu ca nu-i nici o ocazie prin apropiere, ziua mea e departe in iunie, ziua copilului la fel. Da poate de paste. M-ati putea stropi cu o sticla. Ma tine mai mult de-un an. Aveti mila de bietul vostru prieten!

Ca si insemnare istorica trebe sa va spun ca licoarea asta mi-a dezmierdat papilele pentru prima oara cand aveam vo 6-7 ani. Aveam acasa in vitrina mai multe sticlute de-alea mici de 30ml cu diverse bauturi. Si uite-asa copilu curios a inceput sa le deguste :D. Iar asta cu cerbu mi-a ramas pe suflet inca de-atunci :)

12 comentarii:

  1. No bine.Am luat la cunoştinţă şi voi vedea dacă mai există pe raion aşa ceva... :) Da să ştii că nu numa tu eşti Jagermeister trinker. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Trexel te saluta UNGUR.Trexel tu esti,,prietenul cel mai bun ``a lui UNGURU,dar cind imi faci o invitatie la crama ca sa facem un concurs de beuturi,:))Trexel stiu ca nu ne-am inteles nici odata,nu am fost ase preteni buni,ca am avut de impartit multe ,dar acuma trebuie sa apelez la tine,ca m-au scos afara astia din Wordpress si nu pot ca sa postez nici un comentariu numa daca-mi scriu emailul valid:)))
    Noah da io UNGURU supravietuiesc prietene Trexel si astept invitatia de concurs la beuturi de la tine ,de un menajer care sa faca ordine prin crama printre sticle sa le goleasca nu ai nevoie ?:)).Trexel te saluta UNGURU.

    RăspundețiȘtergere
  3. uoai,crezui c-amnimerit greşit
    da ce te albăstrişi aşa brusc?
    no, fain... dacă ţie-ţi place
    no, bine, cu ce se bea chestia aia cu coarne?:)
    auzi? tu bei singur, dragu' dă tine?

    RăspundețiȘtergere
  4. siiingur, in nemernicia mea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aratand ca nu ai Jager ai subliniat totusi ce ai ceva beutura ...:)
    So tu ai in casa prea multa beutura si nu poti sa o bei singur.
    Zi numa o data si se rezolva problema :):)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cristian, ok, data trecuta :P

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmm :) de pasti cine aduce bautura =))

    RăspundețiȘtergere
  8. La naiba, am uitat să mă binoclez azi după Jagermeister.... :((

    RăspundețiȘtergere
  9. No , avem Jagermeister de litru la 79,99 şi la 7 deţi cu 49, 99 sau 59,99, nu mai ştiu exact.... deh îmbătrânesc...

    RăspundețiȘtergere
  10. na bun!
    acu sa vedem cine mi-l face cadou, ca io bautura nu-mi cumpar :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai nevastă, ai soacră şi socru, angajaţi... Să vorbesc cu Oana?... :)

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!