Ei bine, acu va arat cum se fura, mai bine zis cum fura Alfa Rom. Un simplu exemplu, fara a intra in detalii tehnice, ceva care se vede cu ochiul liber.
Asta e caietul de sarcini, nu ma intrebati de ce e asa sarac, sa zicem ca a fost facut pe fuga. (in mod normal ar trebui sa fie muuuult mai documentat)
CAIET DE SARCINI
“Lucrari de reparatii curente de întretinere (plombari cu mixtura asfaltica) pe strazi în
municipiul Satu Mare”
Repararea îmbracamintilor
asfaltice cu beton asfaltic fin
bogat în criblura BA 8a
4.303 to
Nota:
1. Articolele de deviz folosite sunt cuprinse în Anexa 1.
2. Nu se accepta utilizarea agregatelor de balastiera nesortate si nespalate.
3. Transportul tuturor materialelor utilizate pentru executarea lucrarilor vor fi cuprinse de catre fiecare
ofertant în oferta, în functie de furnizorul ales; de asemenea va fi cuprins si transportul materialelor
de la baza de productie la locul de punere în opera, inclusiv degajarea si trasportul decapajului de pe
santier. Decaparea suprafetelor degradate din îmbracamintile asfaltice se va face numai
mecanizat.
mecanizat.
Trasportul molozului rezultat intra în pretul ofertei si va fi depozitat la Rampa de Gunoi a orasului
contra unei sume în cuantum de 13,10 lei/to. la care se adauga T.V.A.
4. La prepararea straturilor de mixtura asfaltica se va folosi în mod obligatoriu numai bitum dur
D 60/80 aditivat si sortimente de criblura standardizate însotite de agrement tehnic si certificat de
calitate.
5. Tancurile (rezervoarele) de bitum vor fi prevazute cu sistem de încalzire cu ulei, sistem de
înregistrare a temperaturilor pentru ulei si bitum, gura de aerisire (conform SR.174-1/2002 - articol
2.3.3.7).
7. Filerul se depoziteaza în încaperi acoperite, ferite de umezeala, sau în silozuri cu încarcare
pneumatica. Nu se atmite folosirea filerului aglomerat (conform SR 174-1/2002 – articol 2.3.2.4).
8. Lucrarile se vor executa numai când traficul rutier permite acest lucru. Pe arterele de
circulatie principale, nominalizate în Anexa la Contract, se va lucra numai dupa masa dupa
ora 17.00, respectiv în zilele de sâmbata. Pe celelalte artere de circulatie se poate lucra pe
toata perioada de desfasurare a activitatii.
9. Garantia acordata lucrarii va fi de 6 (sase) luni calendaristice.
10. Durata de executie a lucrarilor este pâna la data de 30.04.2010, cu posibilitatea de prelungire pâna la
primirea Ordinului de Începere a Lucrarilor la noul Contract (Acord Cadru pe 4 ani) pentru care
deja s-a demarat Licitatia Publica de achizitionare a acestui tip de lucrari.
Întocmit,
ing. Stîncel Toader Dan
A N E X A 1
ANTEMASURATOARE PLOMBARI 2010
Repararea îmbracamintilor asfaltice cu beton asfaltic Ba 8a – 4.303,00 to
- DI.02.F. (modificat – în loc de mortar asfaltic se va folosi beton asfaltic Ba 8a)
- Preparare sau procurare beton asfaltic Ba 8a 4.303 to.
- TRA.01.A07- transport asfalt la distanta medie de 7,00 km. 4.303 to
Se va folosi numai bitum tip D 60/80 conform SR 174/1 – 2002, corespunzator
zonei climaterice din Satu Mare.
- Decaparea suprafetelor degradate din îmbracamintile asfaltice se va face
numai mecanizat.
numai mecanizat.
- Devizul oferta va fi întocmit luându-se în considerare toate lucrarile prevazute în
antemasuratoare si caietul de sarcini, tinând cont de propriile costuri de
productie, distantele reale de trasport de la statia proprie de mixturi la
amplasamentul lucrarii inclusiv degajarea si trasportul decapajului, toate
cheltuielile necesare cu forta de munca, utilaje, etc., indirecte si profit.
- Trasportul molozului rezultat intra în pretul ofertei si va fi depozitat la Rampa de
Gunoi a orasului contra unei sume în cuantum de 13,10 lei/to. la care se adauga
T.V.A.
Inspector de specialitate,
ing. Stîncel Toader Dan
Decaparea mecanizata inseamna ca se foloseste freza de asfalt, o masinarie care sapa toata zona unei gropi sau a unei suprafete degradate, astfel ca suprafata de asfaltat este intr-o forma geometrica regulata (dreptunghi). Mentionez ca in caietul de sarcini nu e scris cu rosu treaba asta dar e scris ingrosat si de 2 ori. In mod normal as zice, o treaba buna, se evita aspectul plombelor clasice care puse aiurea fac la fel de rau ca si gropile, daca nu si mai rau.
Acu va rog sa-mi spuneti voi daca ati vazut facandu-se decaparea asta mecanizata pe strazile Satmarului! Uitati-va la plombele proaspat puse. Vedeti suprafete regulate peste tot? Pe unde am trecut eu azi n-am vazut. De maine ii filmez, inca nu i-am prins pe traseu. Daca vedeti si voi suprafete plombate si aveti un pozar la indemana va raman recunoscator.
Vi se pare ca s-a decapat in forme regulate?
nici mie, drept pentru care...
sunt naspa, nu-i asa? :D
Vezi mai multe video Haioase
Uite maine pun benzina special pt asta. Jur!
RăspundețiȘtergereSi mi-am amintit unde am vazut plombari asa faine dreptunghiuloase: pe cuza voda si lucaciu
RăspundețiȘtergereevident ca in centru scot ochii la lume cu asta
RăspundețiȘtergerePariez p-o bere ca nu-ti publica reclamatia
RăspundețiȘtergerePariez p-o bere ca nu-ti publica reclamatia
RăspundețiȘtergerenu ma bag, ca pierd :)
RăspundețiȘtergereEu am facut acolo 4 reclamatii dintre care mi-au raspuns si in acelasi timp a publicat doar la doua din cele patru.
RăspundețiȘtergereO sa-i publice la Trexel reclamatia :D
La Satu Mare n-am ajuns. Chiar niciodata. Dar ce vad pe la noi si inca intr-un judet vecin este ca-n filmele de razboi. Sau pe- aproape.
RăspundețiȘtergereO zi blanda!
dezastru la voi acolo, cu drumurile :(
RăspundețiȘtergeredau o bere
RăspundețiȘtergereS-a făcut domnu TreX.Mâine am liber şi am de mers în oraş.Bineînţeles că voi merge pe jos, binoclându-mă după ALFAROM team. Pozele ţi le dau gratis.. :)
RăspundețiȘtergere