19 feb. 2010

Facebook

Știați că există si Facebook of sex?
(na stiti ceva? io procreez in ele diacritice)
in orice caz, banuiesc ca e mai valoros decat Facebooku. dracu stie, iti gasesti poate o cotoarba, mai iese d'un frecus... stiu io? bine, vorbesc asa, la general, doar nu va inchipuiti ca eu... EEEu, as accesa astfel de saituri. Hmmm, doamne feri! Pai in rimu rand tre sa-ti faci cont, uici sacs. nu suport sa-mi fac conturi pentru ca dupa prima utilizare oricum le uit. prefer saituri serioase, unde informatia este mai variata (nici nu vreau sa-mi inchipui de cati), spre exemplu un sait de informare cum este cliphunter.com.
dar discutam de feisbuc. Crina e de vina ca mi-am facut cont acolo, io n-am vrut. da o iert pt ca tot ea m-a convins sa-mi fac blog.
si vreau sa-mi explice si mie cineva la ce e bun feisbucu asta. ce dracu sa faci acolo? sa tii legatura cu prietenii, sa vezi ce mai fac sa...cum puii mei sa faci asta? ca ai cu sutele. prieteni. si de la fiecare apar vo 5-6 postari pe wall in fiecare zii, prostii evident, din aplicatii pt ca nimeni nu scrie ceva inteligent. eventual mai dau linkuri catre blogurile lor.
normal ca la inceput am picat si io ca tot omu (as fi zis bou da mi-e ca jignesc :D ) in capcana lu Accept. sau Confirm. bai deci am la prieteni sa mor io ca daca m-as insura acu as scoate o avere sa-i invit pe toti la nunta. pretenu lu ala care-i preten cu alalalt hai sa fim prieteni ca avem 40 de prieteni in comun si atunci pac tzac Huoooooooooo! hei, dar uite, prietenul tau iti sugereaza sa-l iei de prieten si pe cutarica si pe cutarica... cel mai tare m-am enervat cand mi s-a sugerat sa fiu prieten cu Ioan Usca. si mi se sugereaza in continuare, in fiecare zi. deci suge-ra-mi-s-ar!
bai da... chiteam io asa... oare o fi rau ca nu vreau sa am prieteni? oare sufar de vo boala? cand toti sunt asa de incantati de feisbuc si alte navoade d'astea de socializare? oi fi antisocial? ma da'... daca ma-nchid astia?
porma sunt cadourile. cutare ti-a trimis o inima infocata. cutare o scrisoare de dragoste si respect. mersi, prefer hartia igienica.
altu se lauda pe zid Uaaaau, mi-am mai luat o vaca la ferma. spor la muls! mi-au inflorit lalelele! Premiul laleaua sculata!
Alatura-te miscarii flacara palpaita! Fii fanul lui Naomi! Fa aia, fa ailalta! Baaaaa baetzi, azi maine o sa ma invatati cum sa ma sterg la cur cu picioru.

2 comentarii:

  1. am auzit şi eu de tâmpeniile alea cu ferma :))
    ideea de bază, era să ai un profil public... scrii despre tine una alta. Cei care nu te cunosc, probabil te consideră interesant... implicit găseşti oameni asemenea ţie.
    Însă s-a dus naibii sens. Nimeni nu scrie nimic la AboutMe, poze de vedete, profil privat, friends cu duiumu la întâmplare vorba ta...şi o groază de aplicaţii să te ţină într-una la ei pe site.

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!