19 nov. 2009

Blogojurnal

Vremea s-a incalzit usor si astazi nu mai ploua
Continua lucrarile de amenajare/mutare
Dejtu bulit ieri incepe sa dea semne (disperate din buric) de infectare
Paru imi sta in toate partile da la munca merge
Romtelecomu se lasa asteptat cu mutarea liniei in noua locatie asa ca birou cu calc ramane deocamdata pe loc
Radu s-a facut nevazut de cand l-am rugat sa ma ajute la projectu de care i-am povestit zilele trecute :D
I still hate Darius
Pe maica-mea trebuia s-o sun inca de luni :D
Lulu e bine, ochiu (pleoapa) cu probleme s-a adunat si cred ca va da pe'afara
I'm not going slightly mad as i suspected earlier.

11 comentarii:

  1. sounds like you're having fun !

    RăspundețiȘtergere
  2. C'est la vie ar zice franţuzul... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. in postarea de mai sus voiam sa-ti scriu ca-mi amintesti de jurnalul secret al laurei palmer... da' la graba cu care tastez am mancat litere...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pus pe net n-as zice ca e cine stie ce secret

    RăspundețiȘtergere
  6. ma radu e las timisoara deocamdata :D, vb acassa

    RăspundețiȘtergere
  7. ok, transmite-i ca si-o ia in freza :))
    giiiizas, ce bataus am ajuns

    RăspundețiȘtergere
  8. La ce se poate aştepta omul de la un oligarh ca tine??.... :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce dracu frate, nu mai poate face omu campanie linistit?

    RăspundețiȘtergere
  10. baaa, cand ma gandesc ca pana in 6 n-am ce discuta cu tine... si chiar aveam nevoie de ajutor :(

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!