21 sept. 2009

Glory hole

so, intrebarea e daca stiti sau nu cu ce se mananca notiunea asta.
va rog sa raspundeti inainte de a da o cautare pe google sa vedeti despre ce e vorba. asta in cazul in care nu stiti.
n-o sa dau explicatii pentru ca, :D asa cum stiti, acest blog este unul de o seriozitate remarcabila =)) si nu trateaza subiecte de acest gen (o, my god!)
sunt curios daca aveti habar de treaba asta. rog fara explicatii in comentarii, discretie maxima si sinceritate in primul rand.

Stiti ce este Glory Hole?




12 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Andrea, n-am bagat nici o restrictie da am sters commentu tau ca devenea evident raspunsu si aveam porma numai afirmative

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu ce e si nu caut pe Google.
    Noapte buna,Trexel.
    P.S.Ce mult a crescut Luana de cand n-am vazut-o!
    Gabi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adrian SM22/9/09 07:24

    Ma da esti dus rau.... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. daca si urmatoarea postare va fi din acelasi registru, te declar oficial "dus rau cu pluta".

    RăspundețiȘtergere
  6. Adrian SM22/9/09 09:18

    @Ela Urmatoarea postare va fi cu ass hole.. :) Asa ca pregateste certificatul ala de dilau cu atestat..:P

    RăspundețiȘtergere
  7. mda, e clar ca e masluit.
    "s-a stricat counteru'. io am mai mult de 6 comente :). sau e ceva compot p'acilea." cand am scirs asta aveam 6 comente si cu asta trebuia sa fie 7. si a si fost.
    azi cand dau pe blog imi scrie 6 comente. cum plm ca ieri aveam 7 ?! sa nu mai zic ca acu 3 zile aveam vo 12,13. damn

    RăspundețiȘtergere
  8. radu, ia in considerare doar ultimele 10 zile

    RăspundețiȘtergere
  9. gabi, bine faci :)
    hai ma oameni ca nu-i chiar asa de rau. pun si io o intrebare ici, una colo, ce naiba :P
    cu asshole nu va fi postare, numa asa sa va fac in ciuda

    RăspundețiȘtergere
  10. Adrian SM22/9/09 13:57

    Ca bine zici... nu-i chiar asa de rau...:) Initial m-am gandit la black hole,dar pe urma mi-am amintit ca poate fi si ceva "deochiat" la mijloc, in tonul ultimelor postari... :) Doar ma intrebam cu ce va fi urmatoarea postare,a fost numai o presupunere cu ass hole... :)) De mine poti posta ce vrei,ca doara nu-ti pot interzice, ca de aia e internetul sa scrii ce vrei... :) Si la urma urmei toti avem fantezii de astea mai ciudate... :P

    RăspundețiȘtergere
  11. glory hole, e ceva ce nastase a folosit din abundenta prin anii 70, opiniunea mea...

    te astep la mine pe blog unde Baselul ii crizeaza pe romanii inchistati si dogmatici, propunand legalizarea prostitutiei si decriminalizarea drogurilor usoare

    RăspundețiȘtergere
  12. Waw... e de rau cu tine!
    :-)

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!