27 aug. 2009

My precious

E tot o postare d'asta sondabila. In care este vorba despre.
In nemarginita noastra modestie toti avem tendinta de a ne înșine considera niște sfinți, monumente de moralitate și adevăr divin. În lumina asta apărem ca niște spirituali desăvârșiți, pentru care lucrurile "de pe astă lume" nu prezintă mare importanță. Și totuși. Avem cu toții lucruri care ne sunt dragi, lucruri de care ne-am atasat, pe care fie le folosim des fie sunt superb folosibile, exact pe gustul nostru.
Care sunt acele lucruri? Nu ne gândim la persoane. Doar la obiecte. De exemplu, Băi, am o periuță de dinți electrică, aș fi mort fără ea. O iau cu mine și la servici. :) zic și io. Sau inelu de logodna. Sau mașina de care pur și simplu m-am îndrăgostit. D-astea.

Personal nu știu încă ce să pun pe primu loc dar mă gândesc și vă spun.

11 comentarii:

  1. Adrian SM28/8/09 00:09

    Iar te dai mare cu aifounul... :)
    Io beau cafeluta de dimineata de vreo 10 ani dintr-o cescuta cumparata in Italia. As face moarte de om daca mi-ar sparge careva cescuta ...:) A, si mai am doua discuri de vinil cu Loredana Groza pe coperta carora am autografe cu dedicatie de la ea... :) Doamne fereste sa pateasca ceva discurile.... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. yes baby! uite un raspuns misto.
    cu iPhonu faza sta in felu urmator. stiti ca mi l-am pierdut. si imi placea f mult. nu pt ca as fi adeptu unui telefon de fitze. e chiar primu telefon scump pe care mi-l luasem, in rest am avut numa junghiuri pentru ca n-am dat niciodata mai mult de 2 bani pe obiectu numit telefon mobil, ideea e sa poti vorbi si atat, chiar nu-s adeptu gadgeturilor. cu iPhonu e altceva. sunt indragostit de marketingu lui Apple. si odata ce folosesti un lucru Apple, nu prea iti mai trebe altceva, desi exista telefoane mai ieftine si mult mai bune decat asta, cu mai mare functionalitate.
    so, l-am pus aici ca sa imi sara in ochi si sa-mi dau seama daca e intr-adevar unu din lucrurile la care tin si pe care mi le doresc. inca n-am fost asa hotarat, de-aia nici nu mi-am luat altu inca. sunt in tatonare, oriucum am asteptat modelu nou.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu un pix si un rotring primite de vreo 9 ani de la nevasta-mea.Is cam panicat cand nu le gasesc ...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am o verighetă pe care am transformat-o în inel cu două linii paralele absolut, unite de un punct :) nu m-am despărţit de el şi nici nu o să o fac vre-odată
    îl las cînd oi da colţu'cui mă îngroapă, pă bune =))

    RăspundețiȘtergere
  5. un inel primit la 14 ani de la buni... nu-l port dar imi e tare drag.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tin foarte mult la nu teanc de scrisori legate cu fundita, scrisori de ieri pentru maine. Am un plic in care tin o suvita de par de la prima tunsoare a lui Vlad, o foaie de hartie cu primele lui cuvinte.De astea nu o sa ma despart niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  7. mistoace raspunsuri, multzam pt ele
    io acu am vint de pe santier, put a bitum si a transpiratie, talpile papucilor sunt negre si lipicioase, tre sa le spal cu benzina ca nu ies cu altceva, blugii ie cu picatele negre....bai da ma simt extraordinar! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. poate dai şi tu o tură pe la cuscră-ta Sibilla că are nevoie de noi
    da' spală-te întîi şi pune ceva pe tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Adrian SM29/8/09 08:41

    Domnu TreX, poate vii cu vreo 2-3 roabe de asfalt si umpli craterele de pe Trandafirilor colt cu Anton Pann...

    RăspundețiȘtergere
  10. un stilou, din cls. a IV-a,cu el am fo la toate examenele vietii,unde s-a cerut proba scrisă!si... am trecut note in cataloage cam 12 ani!

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!