31 aug. 2009

I'll be damn!


12 comentarii:

  1. Bine te-am gasit! Eu sunt de loc din SM dar acum traiesc in Bucuresti.

    O zi buna,
    Sergiu

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine m-ai cautat! si io sunt de loc din Codlea dar acum ma fac ca traiesc in SM.
    saluta-l pe Buhnici din partea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu poti face si tu niste postari simtite! sint atitea probleme in SM si Codlea si Romania si tu imi strici ziua cu oameni necajiti!
    mai bine ai vedea ca prietenii tai din Real au ramas fara serviciu si ai putea sa-i ajuti!
    Pa..te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  4. daca nick vujicic ne strica ziua...:-j, ca bine zici sa trecem la probleme..poate o se ne simtim mai bine.
    o seara buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Pretene Trexel te saluta UNGURU.Pretene Trexel din respect pentru totii oamenii indiferent de starea lor fizica,nu am sa-ti comentez aceasta postare ,dar ma ofer voluntar shef de echipa pe linga prieteni tai ca sa-ti punem gresie pe gazon si pe gardul de beton :))))))) si sa-ti facem o piscina iar casa ta sa fie o insula izolata intre ape :)))))))) noah ce zici pretene Trexel de lucrarile de constructii ale lui UNGURU.Anuntz :asteptam voluntari muncitori bloggeri care sa ne ajute sa-i punem gresia in proprietatea lui Trexel :):):);)))))))))))))))) Noah pretene Trexel te saluta UNGURU.

    RăspundețiȘtergere
  6. Adrian SM1/9/09 01:02

    Mie nu mi-a stricat ziua Nick,dar m-a pus pe ganduri... Pe langa el eu cu handicapul meu sunt imparat... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. diana, nu stiu, nu cunosc :D

    Radu, o seara buna :)

    Unguru, gazonu meu e ok asa cum e, aseara l-am tuns, pe gard o sa ma ajute radu sa confectionez niste grilaje faine din lemn baituit si lacuit iar intre ele si gard va fi iedera mai multe tipuri, sa contrasteze frumos, nu sunt adeptu gresiei, am granit in curte da am mai scos din el ca sa fie cat mai multa iarba. am o crama mare de tot sub gradina pe care, nefiind bautor as transforma-o in piscina, ma mai gandesc. a, si garaju vreau sa-l transform in foisor toamna asta numai ca nefiind asa un mare oligarh cum vrei tu sa ma scoti prin comentariile astea sarcastice, majoritatea lucrurilor le fac singur cu ajutorul prietenilor si asta ia timp, pe care nu prea il am, ca deh, mai si munceste lumea, n-au toti timp sa faca politica
    casa izolata intre ape mai greu, eventual daca se revarsa Somesu :)
    asa ca daca aduni ceva voluntari, poti sa ti-i pastrezi sa te ajute pe la tine prin gospodarie sau sa strige Ura! prin sediul partidului, io ma descurc ;)

    Adi, ai fi imparat daca ai gandi ca un imparat ;) cel putin asta e mesaju

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristian1/9/09 17:41

    Jos palaria !
    Omu asta chiar e fantasitc !

    RăspundețiȘtergere
  9. Pretene Trexel te saluta UNGURU.Pretene Trexel SCUZE SCUZE numa doua nu mai multe,ce te-ai suparat asa ?ca doar nu te-am injurat ,insultat,balacarit ,jicnit ,pocnit :)))))))).Pretene Trexel mi-a placut ultima parte a replici ,,sau sa strige Ura! prin sediul partidului, io ma descurc ;)``noah pretene expresia aceasta are 2 intelesuri ! pe care ai scris-o tu pretene Trexel si cealalta pe care ti-o scrie UNGURU,, sa strige ura ura (ca si sentiment )prin sediul partidului PSD-e :)))))))))noah si tare as fi curios cum te vei descurca daca iti strigi ,ura ,ura partidului prin sediul partidului tau PeDeLeu 3 la leu si la tuleu :)))))))Pretene Trexel nu lua comentariul lui UNGURU drept jignire i-al drept mistocareala,pamflet ,, si trebuieste luat ca si atare :))))))))Pretene Trexel te saluta UNGURU.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ungure tata, de unde genitalu meu ai dedus tu ca, citez: "partidului tau PeDeLeu"? am zis o data parca despre faptu ca la niste alegeri am votat cu ei da...de aici si pana mai incolo...
    a, si am avut poza aia cu Boc :))) corect. noa, vezi, uitasem :) aia face tot

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar m-a impresionat...nu sunt prea vorbăreaţă de felul meu.. dar uite ai reuşit.. să mă impresionezi...

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!