11 mai 2009

E luni dimineata, trebe sa ne râdem

13 comentarii:

  1. :)) iti plac tie chestii d'astea cu başini, da clipu ala mai vechi ii mai tare cu negru ala era mai tare. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca faci chestii din astea in Romania ... te baga ala in origini si te intoarce inapoi cu un cadou.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si te-ai ras?
    ca azi e miercuri...

    RăspundețiȘtergere
  4. Prietene, de săptămâni încerc să te sun la un număr de 0788..., altul nu am, dar nu răspunzi. Unde pot să mă înscriu la o audienţă? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. e deja joi :)
    adam, s-a schimbat demult nr in 0743, restul ramane

    RăspundețiȘtergere
  6. e vineri
    io rad intr-una de luni :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Încă un pic şi e luni, aştepţi să fie valabilă din nou postarea? :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Crina,
    nu putem sti... cred ca s-a mutat din oras.

    RăspundețiȘtergere
  9. cre k e plecat la mogosa ..fara mine :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Aaaa, asa deci, cu tine a fost la Mogosa si la mine n-a venit, desi stam aproape. Las' ca-i jumulesc eu chica!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu il cred: o avea omul vreo treaba! In tot cazul, cand se va intoarce va descoperi surpriza: o leapsa preluata de la Vania!
    http://www.neacostache.com/2009/05/17/m-am-pricopsit-cu-o-leapsa/

    RăspundețiȘtergere
  12. Adrian SM18/5/09 06:07

    No e luni iara asa ca ne radem din nou.. :)

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!