3 mar. 2009

Marti, zi de suturi in cur

nu ca m-as trezi cu un chef nebun pt asta da mi-l trezesc altii, chefu. fomistii astia care scormonesc in tomberoane inainte sa apara masina de gunoi. nu c'as avea ceva cu ei, vai steaua lor. da operatiunea de scormonire se lasa cu o lopata de gunoi in juru tomberonului pe care tre s-o matur dup'aia.
le-am zis de zeci de ori, si mai frumos si mai urat da nu mai pot. asa ca saptamanal, martea dimineata impart suturi in cur. daca-i prind. daca nu, n-au parte de un pas inainte. pierderea lor.
Si in plus, daca incerci sa desfaci o portocala cu mana goala s-ar putea sa-ti sara lichid parfumat din coaja fix in ochi. Si pisca al dracu

7 comentarii:

  1. Am altă metodă: în preajma tomberoanelor pun portocale injectate cu verde de Paris... Funcţionează!

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am ajuns pana acolo, deocamdata le injectez numa cu verde de ochi

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceasta specie a aparut odata cu marea revolutie(potrivita era denumirea de involutie)capitalista din decembrie '89. Nu-s nostalgic dar atunci nu existau scormonitori. Era de lucru pt,toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Trexel, harta stelara zice ca saptamana aceasta ar trebui sa nu te superi deloc, nu ridica mingea la fileu nimanui ca sa-ti fie ff bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Deh... eu scot gunoiul la ora 7:00. In 15 minute il duce Florisalul. Asa ca la mine nu cauta nimeni in tomberon. Si daca se apuca cumva de cautat... hmmmmm au surprize! Inainte de a-l punne la poarta curat curtea cainelui de tot ceea ce reprezinta resturi biologice...
    :-)
    La mine nimeni nu cauta in tomberon... :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. măi, îi joi deja
    adormişi or te ustură ochii de la zeamă ?
    zi-mi că posteşti şi nu mai calc p-aici :)))
    bine baremi că ai pus corect poza aia, să ştie nou veniţii din prima
    noi te iubim deja (că ai pus muzica la loc)
    hai, spaima fumătorilor:răsari şi străluceşte :D

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am dezvoltat o metodă care începe să funcţioneze în bblocul în care stau. tomberoanele sunt lângă un gard care a fost ridicat chiar pentru ele (sunt îngrădite dintr-un motiv care-mi scapă). am început să strâng resturile de mâncare (nu las nimic să se strice şi uneori nu apucăm să mâncăm cât gătesc), le pun în caserole+pungi pe care apoi le agăţ de gardul respectiv. am făcut asta de zeci de ori, au început s-o facă şi alţii. amărâţii nu mai scormonesc gunoaiele pentru că nu sunt nevoiţi să o mai facă.

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!