26 ian. 2009

I wanna go home

Mi-a venit acu sa ma intreb de ce naiba suntem asa legati de casa uneori? Sa zicem ca esti undeva la mama dracu, te ploua, te ninge, ti-e frig, ti-e foame, ai pierdut ceva, ai picat un examen, te-a lasat iubita, te-a dat afara de la lucru... puii mei, chestii naspa. Ce-ti vine in cap? Ca vrei acasa!
De ce? Ce te atrage asa tare acasa? Care acasa ie niste pereti acolo, cu tabloaie pe ei, aceleasi, cu mobila aia de-o stii pe de rost, cu frigiderul in care stii unde-i laptele cu ochii inchisi, cu papucii pe care-i gasesti langa usa la fel de cu ochii inchisi...
E obisnuinta sau ce-i? E locu ala unde te poti refugia sa-ti plangi de mila. Ca daca ai picat un examen nu te gandesti sa mergi la sala de lectura sa studiezi mai tare ca sa-l iei. Nu! Tu vrei acasa!
Acasa e locu ala pe care poti sa-l incui si unde ai impresia ca esti de neatins.
Ma duc acasa sa ma culc. De ce nu-ti vine sa mergi intr-un hotel meserias cu un pat mare cu apa, mult mai comod decat ala al tau d'acasa?
Nu credeti ca tragem prea tare la coliba?

8 comentarii:

  1. E nevoia de siguranta si de obisnuit. Nu degeaba isi punea Buddha calugarii sa circule, sa nu stea mult intr-un loc.

    RăspundețiȘtergere
  2. În situaţii limită, mă mulţumesc şi cu un birt...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru ca ACASA insemana MAMA cu protectia si caldura ei, pentru ca ACASA cautam mereu sentimentul avut in copilarie cum ca nu ni se poate intampla nimic, suntem iubiti si ocrotiti. Daca inveti ca toate astea sunt in tine nu mai fugi .... la mama.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate... Acasa este locul unde te simti in siguranta, sau locul unde sufletul ti-a ramas "agatat", locul celor mai frumoase amintiri. Ce inseamna pentru mine acasa... poti vedea mai jos...

    http://al2lea.wordpress.com/tag/acasa/

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S. Iara nu stiu cum sa postez un link care sa mearga automat... dar te descurci tu, nu-mi fac griji.

    RăspundețiȘtergere
  6. Intotdeauna ne construim universul acasă. Acolo suntem stăpâni adevăraţi. Tuturor ne place puterea asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. ok, chiar ne place asa de mult sau doar am devenit dependenti fara sa ne dam seama?

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca e o oarecare dependenta,obisnuinta,tipar subconstient format ca "DA,acasa ii cel mai bine".Convingerile,parerile repetate ale omului despre un lucru devin adevarul lui ( chiar daca acel lucru nu este adevarat ).nu pt toti este asa,depinde si prin ce experiente ai trecut legat de acasa.
    eu de pilda am vrut sa scap de acasa cand am fost student,chiar de asta m-am mutat la Oradea,mi-am vandut lantisoru din gat primit cadou pt ca nu aveam bani pana sa imi gasesc ceva de munca sa castig ceva sa ma pot intretine.
    e..a fost o perioada e vietii..frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!