22 sept. 2008

Bine, fie

Leapsa lu cuscra
Ziua cea mai frumoasă? azi, mereu azi

Lucrul cel mai uşor?
care-l tii in palma, cu ea indreptata in jos

Cel mai mare obstacol?
ceea ce stiu ca nu voi sti niciodata

Cea mai mare greşeală?
nimic nu e greseala, totul e experienta si cunoastere

Cauza răutăţilor? omul

Cea mai mare înfrângere? ce-i aia?

Prima necesitate? ţâţa

Cel mai mare mister?
de ce?

Cel mai mare defect? al meu? sa spuna altii

Persoana cea mai periculoasă? eu

Cel mai urât sentiment?
nu-mi vine acu

Cel mai frumos cadou? o actiune din partea altuia prin care participa la dezvoltarea ta spirituala

Cel mai bun remediu?
impacarea

Protecţia efectivă? laba, cu conditia sa nu o faci in cada, s-ar putea sa faca baie dupa tine

Cele mai necesare persoane? nimeni

Sentimentul cel mai frumos? iubirea

urmeaza a lu Oana

Try to remember

1. am mers prima oara la scoala. dupamasa cand m-am intors am zis "Ma duc anu asta ca am inceput da de la anu gata!"
2. s-a nascut fiica-mea si am descoperit ca iubirea de parinte nu mi-a venit din prima ci numai dupa cateva zile, urmand sa creasca pana in zilele noastre. sper sa nu se opreasca niciodata
3. toamna a murit Axa
4. toamna strangeam frunzele din gradina si din curte, se faceau cativa metri cubi si ardeam vreo 3 zile
5. toamna era sezonul de furat fructe din pomii vecinilor.
6. super misto era sa merg dupa ciuperci la sfarsit de septembrie prin padurile de sub Măgură. parazolu=cea mai buna ciuperca autohtona
7. meseriase zile in care plecam dimineata la scoala (faceam naveta 15km), ajungeam cu colegu in fata liceului si... Hai dracu acasa! Dupa care ne intorceam, puneam masa de ping pong in curte si-i dadeam pana seara.
8. ...a, nu, asta a fost cam printr-un 26 decembrie. sau 24? poate tu stii mai bine
9. ce viata de cacat am avut... nu-mi mai amintesc nimic reprezentativ.
10. [de rezerva]

6 comentarii:

  1. cele mai necesare persoane? nimeni??????? hmmm....cum asa ???

    RăspundețiȘtergere
  2. zo...am spus la un mom dat ca n-o sa ma bag veci la nici o leapsa. calcat constiinta, bagat
    regret, as vrea s-o sterg da in acelasi timp mi-am spus ca n-o sa sterg niciodata nici un post
    ca sa nu-mi mai calc o data... o las

    si ca raspuns, sangria, ne nastem singuri, traim singuri... nimeni nu e necesar pt ceea ce consider io ca intradevar conteaza. totul e conjunctural. si daca totusi se intampla sa devina cineva necesar pt tine... tot din conjunctura se naste. dai de ea pur si simplu. inveti de unde poti. de la cine poti. te implinesti prin toti. dar nu ai nevoie de nimeni. tu esti universul tau. doar tu esti dumnezeu tau.

    RăspundețiȘtergere
  3. 9 mi se pare geniala :))) Si eu am vrut sa bag ceva de genul, dar m-am abtinut.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, io cu abtinerile stau mai prost

    RăspundețiȘtergere
  5. ce e interesant e faptul ca odata cu leapsa asta, sau cu amandoua...tocmai am avut record de vizite ieri...
    daca in asta consta interesu bloguitorilor atunci, dupa mine, blogging sucks!

    RăspundețiȘtergere
  6. Kuskre,
    frumos, scurt şi la obiect, ai un tzuc pe frunte, sper să-l poţi duce ;)
    Îţi mulţumesc pentru înţelegere şi răbdare în toată această perioada şi îţi doresc să nu te schimbi, să ai succes în toate !
    Hai gata, te alintai destul :))
    zdravo,
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere

Lead me

A dreacu vreme azi si maine!